Blogin perustaminen voi olla sitten monimutkaista. Tunnuksia ja salasanoja elämässä nykyään riittää. Rakastan kirjoittamista ja uskon että tämän blogin perustaminen on jonkin sortin sysäys kirjoittaa ulos ajatuksia ja joskus tietysti myös tunteita. Blogeja oli moni ja valitsin tämän vuodatus.net yhteyden koska kuulosti niin inhimilliselle. Ihmiset eivät tapaa toisiaan  tänäpäivänä kuten ennen, silloin juteltiin asiat halki ja juoruttiin. Nyt voi sitten kirjoittaa blogiin ajatuksiaan, no juoruaminen ei tänne sovi eikä ole edes asiallista.  Hyvät ja rakentavat jutut jotka kantavat arjessa ovat tietysti poikaa.
Nyt sitten on kirjauduttu ja salasanat laitettu talteen. Rohkeasti kirjoittamaan ja toimimaan. Ajan varaaminen tietysti pitää huomoida näissä hommissa.
 Siis bloggaillaan..